ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

سلام خوش آمدید

مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان

شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷ ب.ظ

وقتی امثال اردوغان ژست صهیونیزم‌ستیزی به خود میگیرند، باید خندید یا خروشید؟! حدود یک ماه از جنایات صهیونیستها و البته آمریکاییها علیه مردم غزه میگذرد و تازه دولت ترکیه سفیر خود را از سرزمینهای اشغالی فراخوانده تا با او مشورت کند! اگر درد ترکیه حقیقتا درد فلسطین بود، اصلا نمی‌بایست با آنها ارتباطی و در آنجا سفارتخانه‌ای می‌داشت. 

حکومت جمهوری آذربایجان که آویزان ترکیه است هم در عمل، طرف صهیونیست‌ها ایستاده است و همچون ترکیه، تعاملاتش با رژیم کودک‌کش صهیونیستی ادامه دارد.

مصر جای آنکه گذرگاه رفح را بگشاید و رأساً کمک‌هایش را به غزه گسیل دارد، عملاً همگام با صهیونیست‌ها عرصه را بر مردم غزه تنگ‌ کرده است. امارات متحده عربی نیز سمت اسرائیل ایستاده است و از عربستان سعودی و اردن چیزی نگوییم آسوده‌تریم. ملت‌هایشان حامی فلسطین اما حکومتهایشان فاسد و وادادهاند. مردم این کشورها اگر میخواهند مقابل رژیم صهیونیستی بایستند، ابتدا باید حکومتهای خائن‌شان را سرنگون کنند.

رحمت خدا بر جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت عراق و مردم زجرکشیده اما شجاع و مقاوم یمن که هر خطری را به جان خریدند اما آشکارا پایگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را هدف گرفتند و در کنار فلسطین و غزه قهرمان ایستادند. 

از ترکیه و مصر و اردن و سعودی و امثالهم آبی برای فلسطین گرم نمی‌شود. به فضل و یاری خدا، ملت فلسطین و محور مقاومت خودشان کار رژیم موقت صهیونیستی را یکسره می‌کنند؛ دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد، ان شاء الله.

 

  • بنده ...

غزه

فلسطین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ندبه