ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

سلام خوش آمدید

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

برخی منابع خبری می‌گویند، سلمان رشدی، که لعنت خدا بر او باد، هنگام سخنرانی در نیویورک مورد حمله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است. خدا کند که این خبر درست باشد. او چه بمیرد و چه زنده بماند، طی تمام این سال‌ها در جهنمی خودساخته زیسته است. دولت انگلستان سال‌ها با صرف هزینه هنگفت حفاظت از جان آن نویسنده هندی-انگلیسی را به عهده گرفته بود. او ظاهرا طی سال‌های اخیر در آمریکا زندگی می‌کرد (زندگی؟!) و تحت حفاظت دولت آن کشور بود.

نگون‌بخت و شقی کسی است که به ساحت پاک‌ترین و عالی‌ترین بنده خدا اهانت کرد و چه نگون‌بختند کسانی که عمر خود را برای حفاظت از جان سلمان رشدی خبیث به هدر می‌دهند. آن‌ها همان کسانی هستند که هم دنیا و هم آخرت خود را به هیچ فروختند و آشکارا زیان کردند.

غرب که تمام ارزش‌های انسانی را مطابق منافع خود «یک‌بام و دو هوا» تفسیر می‌کند، نه برای آزادی بیان و اندیشه ارزشی قائل است و نه برای مقدسات راستین. آن‌ها الهی‌ترین انسان‌ها و حقایق را به اسم آزادی بیان و اندیشه مورد اهانت قرار می‌دهند؛ بماند که لاجرم حتی ابتدایی‌ترین اصول آزادی بیان و اندیشه را هم نمی‌شناسند، زیرا چگونه می‌توان در فضایی آکنده از توهین و بهتان، به مباحثات عقلانی پرداخت؟ آن‌ها که دست‌شان از عقلانیت و خرد تهی است، به توهین و بهتان روی می‌آورند.

خداوند سلمان رشدی و تمام اهانت‌کنندگان به ساحت قدسی پیامبران، اولیا و کتب الهی را تا ابد در دنیا و آخرت به عذاب و آتشی که خودشان گردآورده‌اند، گرفتار فرماید.

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

 

  • ۰ نظر
  • ۲۲ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۲۸
  • بنده ...

بهشت عاشق پیراهن سیاه شماست

کفن کنید به تن این لباس ماتم را

 

  • ۰ نظر
  • ۰۸ مرداد ۰۱ ، ۱۲:۱۲
  • بنده ...
ندبه