ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

سلام خوش آمدید

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

زینب کبری، دو نکته را نشان داد: یک نکته اینکه زن میتواند اقیانوس عظیمی باشد از صبر و تحمّل؛ دوّم اینکه زن میتواند قلّه‌ی بلندی باشد از خردمندی و تدبیر؛ اینها را عملاً زینب کبری نشان داد؛ نه فقط به آن عدّه‌ای که در کوفه و شام بودند؛ به تاریخ نشان داد، به همه‌ی بشر نشان داد. 

از بیانات رهبر انقلاب،  ۱۴۰۰/۹/۲۱

 

مبلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به محضر امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و به شما و همه شیعیان و محبان ایشان تبریک عرض میکنم.

همچنین روز پرستار بر پرستاران گرامی مبارک باد.

 

تصویر سربرگ از تارنمای عصر انتظار: برای دریافت تصویر در اندازه اصلی از تارنمای «عصر انتظار» همین عبارت را کلیک کنید.

 

  • بنده ...

در تاریخ نوشتند ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی به جنگ کودکان غزه رفت و به آن‌ها باخت.

تصویرساز: واحد کودک موسسه مصاف (قندعسل)

  • بنده ...

وقتی امثال اردوغان ژست صهیونیزم‌ستیزی به خود میگیرند، باید خندید یا خروشید؟! حدود یک ماه از جنایات صهیونیستها و البته آمریکاییها علیه مردم غزه میگذرد و تازه دولت ترکیه سفیر خود را از سرزمینهای اشغالی فراخوانده تا با او مشورت کند! اگر درد ترکیه حقیقتا درد فلسطین بود، اصلا نمی‌بایست با آنها ارتباطی و در آنجا سفارتخانه‌ای می‌داشت. 

حکومت جمهوری آذربایجان که آویزان ترکیه است هم در عمل، طرف صهیونیست‌ها ایستاده است و همچون ترکیه، تعاملاتش با رژیم کودک‌کش صهیونیستی ادامه دارد.

مصر جای آنکه گذرگاه رفح را بگشاید و رأساً کمک‌هایش را به غزه گسیل دارد، عملاً همگام با صهیونیست‌ها عرصه را بر مردم غزه تنگ‌ کرده است. امارات متحده عربی نیز سمت اسرائیل ایستاده است و از عربستان سعودی و اردن چیزی نگوییم آسوده‌تریم. ملت‌هایشان حامی فلسطین اما حکومتهایشان فاسد و وادادهاند. مردم این کشورها اگر میخواهند مقابل رژیم صهیونیستی بایستند، ابتدا باید حکومتهای خائن‌شان را سرنگون کنند.

رحمت خدا بر جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت عراق و مردم زجرکشیده اما شجاع و مقاوم یمن که هر خطری را به جان خریدند اما آشکارا پایگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را هدف گرفتند و در کنار فلسطین و غزه قهرمان ایستادند. 

از ترکیه و مصر و اردن و سعودی و امثالهم آبی برای فلسطین گرم نمی‌شود. به فضل و یاری خدا، ملت فلسطین و محور مقاومت خودشان کار رژیم موقت صهیونیستی را یکسره می‌کنند؛ دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد، ان شاء الله.

 

  • بنده ...

اکنون که این کلمات را می‌نویسم، جایی نه چندان دور از ما، مجروحانی بدون بیهوشی جراحی میشوند؛ کودکانی گرسنه سر بر بالین میگذارند و مردان و زنانی در میان آتش و آوار به دنبال عزیزانشان میگردند. غزه در محاصره است و کمکهای محدودی به دستشان میرسد، اما مردم همچنان صبور و مقاومند. در پیشگاه خداوند مکلفیم هرطور که میتوانیم، حداقل مالی یا زبانی یاری‌شان کنیم.

 

اگر هنوز در میان دوستان و خویشان‌تان کسانی هستند که در اشتباهند یا تحت تاثیر تحریفها و توجیهات شرمآور شبکهها یا صفحههای مجازیِ حامی رژیم کودککش صهیونیستی، چنانکه باید مردم غزه و حماس را محق نمیدانند، صبورانه با تبیین، آگاه‌شان کنیم.

 

اگر به طُرُقی با مردم سایر کشورهای جهان ارتباط داریم، واقعیت‌ها و تصاویر معتبر از جنگ نابرابر و حملات ظالمانه علیه مردم غزه و فلسطین را با آنها به اشتراک بگذاریم و از تاریخ اشغالگری صهونیستها در فلسطین برایشان بنویسیم. شاید بین آنها کسانی حامی مردم غزه و فلسطین باشند، اما بهسبب وارونهنمایی رسانههایشان حماس را گروهی تروریستی بدانند؛ آگاهشان کنید که حماس از مردم غزه جدا نیست؛ آنها همان جوانان رنجکشیدهی فلسطینی هستند که برای بازپسگرفتن حق و سرزمینشان میجنگند. رژیم صهیونیستی وقیحانه وجود ملت فلسطین را انکار میکند و تاریخ را آنگونه که خود میخواهد به خورد مردم می‌دهد.

 

و سرانجام، کمک‌های مالیمان را هر اندازه که مقدور است، حتی در حد چندهزار تومان به دست نهادهای مربوطه برسانیم. کمیته امداد امام خمینی رحمتالله علیه و جمعیت هلال احمر شماره‌‌هایی را برای دریافت کمکها اعلام کردهاند. از بخش پرداخت وجوهات تارنمای رهبر انقلاب هم میتوانیم اقدام کنیم. در تارنمای ایشان، به نشانی Leader.ir در بالای صفحه به بخش  «پرداخت وجوهات شرعی» مراجعه میکنیم و در صفحهی مربوطه، دکمه «انتخاب وجوهات» و از آنجا «کمکها» را برمیگزینیم. ذیل آن، فهرست جاهایی که میتوانیم کمک کنیم، از جمله «کمک به مردم مظلوم غزه» نمایش داده می‌شود.

 

 

خدا عاقبت همه ما را خیر فرماید، ان شاء الله

 

 

  • بنده ...

رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان‌الاقصی خود را بر سر دوراهی مهلکی دید که هر دو سرش برای آنها ویرانگر است: دوراهی واکنش متعارف و واکنش شدید و جنون‌آمیز.

حمله چندجانبه و ناگهانی حماس امنیت و اقتداری را که صهیونیست‌ها مدعیش بودند، درهمشکست. رژیم جعلی برای بازیابیِ وجهه ازدسترفته‌‌اش، راه دوم را برگزید، شاید چون میپنداشت که اگر واکنش سختی نشان ندهد، نه تنها اعتماد داخلی را از دست خواهدداد بلکه در آینده باید منتظر طوفانالأقصیهای بیشتر و مهلکتری باشد. پس، حماقت مضاعفی مرتکب شد و حملههای وحشیانه خود را آغاز کرد. اظهارنظرهای جنونآمیز سران رژیم در نخستین روزهای حمله به غزه بهخوبی نشان میداد که از نظر روانی بههمریختهاند و بر آنچه در حال وقوع است، هیچ کنترلی ندارند. اما نفهمیدند که واکنش دیوانهوار و جنایات وحشیانهی آنها علیه مردم غزه، برایشان تلهی مرگبارتری است زیرا وجدانهای بیدار و افکار عمومی جهانیان را علیه‌شان بسیج خواهدکرد.

در واشنگتن، پایتخت شیطان، هزاران نفر پس از برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطین، نماز ظهر را به جماعت اقامه کردند.

در لندن هزاران نفر با تجمع مقابل ساختمان مرکزی بی‌بیسی، نسبت به انتشار جانبدارانه‌ی اخبار به نفع رژیم صهیونیستی، اعتراض کردند.

در اروپا به‌رغم ممنوعیت تظاهرات به نفع فلسطین، جمعیت زیادی به خیابانها آمدند. حتی در کشور کم‌جمعیتی مثل دانمارک، حضور مردم در صحنه چشمگیر بود.

در آمریکا دانشجویان معترض به هیلی اجازه سخنرانی ندادند و در حضورش فریاد زدند که او آزادی فلسطین را با چشم‌های خود خواهددید!

به‌گمانم در تمام 75 سال اشغالگریِ علنی رژیم صهیونیستی، دنیا چنین علیه این رژیم منحوس یک‌صدا نشده بود.

حتی شاید افراد بسیاری در جهان که قبلا مسئله فلسطین برای‌شان موضوعیت نداشت، بهسبب جنایات اخیر صهیونیستها نسبت به موضوع کنجکاو شده و به صف حامیان فلسطین پیوسته باشند. در این‌صورت، رژیم جعلی با بلاهت خود، افراد اصطلاحا خنثی را به مخالفان خود تبدیل کرده است.

 

دشمنان خدا به خیال خود نقشه می‌کشند، اما نمیدانند که خدا برایشان نقشه کشیده و آنها گامبهگام بهسمت فرجام هولناکشان قدم برمی‌دارند.

 

 

  • بنده ...
ندبه