ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

ندبه

بر من سخت است که خلق را ببینم و تو دیده نشوی...

سلام خوش آمدید

۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

در حالیکه چندین فیلم از لحظات اصابت موشک‌های ایرانی به خاک سرزمین‌های اشغالی بین مردم در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، رژیم صهیونیستی مدعی است که 99 درصد پرتابه‌های ایرانی را رهگیری و منهدم کرده است! چه کسی حرف دروغگوها را باور می‌کند؟!

اما به نظر بنده آنچه بیش از میزان اصابت‌ها و خسارت‌ها اهمیت دارد، خود عملیات وعده صادق بود.

بیایید آنچه را که اتفاق افتاده است مرور کنیم:

  • ایران از قبل اعلام کرده بود به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری خود در سوریه پاسخ خواهدداد.
  • حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی حدود 3 ساعت طول کشید.
  • ایران در وعده صادق، یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین پهپادهایش یعنی شاهد 136 را به کار برد. به نظر حقیر، این انتخاب کاملا هدفند و هوشمندانه بود. به نظر می‌رسد که پهپادها عمدتا برای مشغول نگه داشتن پدافند هوایی اسرائیل و سه کشور غربی ارسال شده بودند و کار اصلی به عهده همان چند موشکی بود که برخلاف ادعای صهیونیست‌ها خیلی خوب به هدف خوردند.

 

حالا ببینیم بر صهیونیست‌ها چه گذشت:

  • سه قدرت اتمی غرب یعنی آمریکا، انگلستان و فرانسه برای مقابله با پهپادهای ارزان‌قیمت و موشک‌های ایران به کمک اسرائیل شتافتند.
  • طبق اذعان رسانه‌های غربی، مقابله با حمله محدود و چندساعته ایران حدود 1.3 میلیارد دلار خرج روی دست اسرائیل گذاشت.
  • طبق ویدیوهایی که ساکنان خود سرزمین‌های اشغالی منتشر کردند، دست‌کم چند موشک ایرانی به‌راحتی از سد پدافند موشکی اسرائیل گذشتند و روی هدف فرود آمدند.

 

نکته 1: اگر حمله محدود، چندساعته و از پیش اعلام‌شده‌ی ایران به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی 1.3 میلیارد دلار برای این رژیم هزینه دربرداشته است، تصور کنید حمله تمام‌عیار، چندروزه و ناگهانی ایران با پهپادها و موشک‌های به‌مراتب پیشرفته‌تر چه هزینه‌ای را به رژیم جعلی اسرائیل تحمیل خواهدکرد.

نکته 2: صهیونیست‌ها طی چند دهه گذشته بارها ایران را به حمله نظامی تهدید و ضمنا خود را دارنده قوی‌ترین ارتش غرب آسیا معرفی ‌کرده‌اند. اما هرگز خطر حمله مستقیم به ایران را به جان نخریدند و کوشیدند با ترور دانشمندان و شخصیت‌های نظامی و علمی به کشورمان ضربه بزنند. ضربه مستقیم اول را ایران وارد کرد و اسرائیل تا امروز از واکنش به آن عاجز مانده است. پس ادعای قدرت بازدارندگی اسرائیل حتی در درون خود رژیم هم زیر سوال رفته است.

نکته 3: بعد از حمله اول و تغییر نوع واکنش ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی، حمله‌های احتمالی بعدی ایران در برابر جنایات رژیم اسرائیل در فضایی بسیار راحت‌تر از پیش صورت خواهدگرفت. مخلص کلام: اوضاع برای اسرائیل دیگر مثل سابق نیست.

 

همانطور که حمله ایران به پایگاه آمریکایی‌ها در سال 1398 شمسی، حیثیت نداشته‌ی آمریکا را برد و هیمنه‌اش را فروریخت، حمله اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی نیز آبروی نداشته‌ی رژیم صهیونیستی را به باد داد. رژیم صهیونیستی در دوراهی ویرانگری گیر افتاده است: یا باید برای حفظ وجهه خود حمله ایران را پاسخ دهد که در این‌صورت پاسخ‌ بسیار شدیدتری از ایران دریافت خواهدکرد و یا باید با حقارتی که خودش با حماقتش رقم زد، بسازد.

امام و رهبرمان فرمود: «دنیای آینده دنیای فلسطین است، دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست، و آینده متعلّق به اینها است...»

 

  • ۱ نظر
  • ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۰۰:۲۷
  • بنده ...

سلام خدا و اولیای خدا بر شما ای آقا و ولی امر ما

سالروز ولادت شما مبارک، بنفسی أنت، ان شاء الله

توضیح عکس: امام خامنه‌ای حفظه الله درون ضریح مطهر امام علی‌بن‌موسی‌الرضا سلام الله علیهما

 

  • ۲۹ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۴۱
  • بنده ...

خدایا همیشه بهترین میزبان بودی و بدترین میهمان بودم. به بزرگی و رحمت خودت ببخشای. خدایا دلتنگ ماه میهمانی تو هستیم. 

به قول امام سجاد عزیزمان:

سلام بر تو؛ چه بدی‌ها که به سبب تو از ما برطرف شد؛ و چه خوبی‌ها که به وسیلۀ تو بر ما فرو ریخت. 

از دعای چهل و پنجم «صحیفه سجادیه» معروف به دعا به هنگام وداع با ماه مبارک رمضان (ترجمه استاد حسین انصاریان، متن و ترجمه کامل دعا در این نشانی)

 

الهی برکات ماه مبارک را در تمام سال با ما همراه و آن را به ماه رمضان بعدی متصل فرما. 

عید سعید فطر بر بندگان خدا مبارک باد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

 

  • ۰ نظر
  • ۲۳ فروردين ۰۳ ، ۱۷:۴۲
  • بنده ...

«...فردا که نیستم ارزش حیات مرا خواهید یافت، و رازهای‌ درونم برایتان آشکار خواهد شد، و آنچنان که باید مرا خواهید شناخت پس از اینکه جایم را خالی‌ دیدید، و دیگری‌ به جای‌ من قرار گرفت»

«...غَداً تَرَوْنَ اَیّامى وَ یُکْشَفُ لَکُمْ عَنْ سَرائِرى، وَ تَعْرِفُونَنى بَعْدَ خُلُوِّ مَکانِى، وَ قِیامِ غَیْرى مَقامى»

 

(فرازی از خطبه 149 نهج‌البلاغه که مکتوب است، امیرالمومنین پیش از شهادتش فرمود.) (ترجمه استاد حسین انصاریان)

  • ۰ نظر
  • ۱۲ فروردين ۰۳ ، ۰۱:۳۰
  • بنده ...

وقتی صهیونیست‌ها اولین بار بیمارستان المعمدانی غزه را هدف قرار دادند، جنایت‌شان را انکار کردند و گفتند یکی از موشک‌های حماس بوده که درست عمل نکرده و در محوطه بیمارستان فرود آمده است. بعضی از رسانه‌های‌شان هم در غرب دست‌به‌کار شدند و کوشیدند با تحلیل‌های احمقانه، ادعای صهیونیست‌ها را تایید کنند. اگر حماس موشکی در اختیار دارد که با هر برخورد، صدها کشته و زخمی به‌جای می‌گذارد، چرا تاکنون علیه صهیونیست‌ها از آن‌ها استفاده نکرده است؟!

حدود شش ماه از آن شب غم‌افزا می‌گذرد. رژیم صهیونیستی بارها و بارها به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها حمله کرده و صدها بیمار و نوزاد و پزشک و پرستار را به خاک و خون کشیده است. دیگر کسی آن‌را گردن حماس نمی‌اندازد و به خودشان زحمت نمی‌دهند که انکارش کنند. همه می‌دانند چه خبر است اما نابخردانه نظاره‌گرند.

حساب آمریکا و رژیم صهیونیستی و امثال‌شان که مشخص است. تعجبم از کشورهایی است که به‌اصطلاح ظاهر موجه‌تری دارند اما آن‌ها نیز عملاً تماشاگرند. تحریم رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با آن کمترین کاری است که می‌توانند انجام دهند.

خدایا مگر دنیایی که همه می‌دانیم فانی است، در نظر آن‌ها چه‌اندازه جاذبه دارد که برای قدری بیشتر زیستن در آن، انسانیت را هم قربانی می‌کنند؟! جنگ غزه حجتی است برای مردم دنیا... دیگر باید چه شود که بتوان ظالم را از مظلوم و دروغ را از صداقت تشخیص داد؟! آغاز و انجام و سرانجام کارمان را به خدا می‌سپاریم و از او برای عمل به تکلیف یاری می‌طلبیم.

خدایا به حق مولود این روز، امام حسن مجتبی سلام الله علیه ما را در پیشگاهت روسفید فرما.

 


When the Zionists first targeted Al-Mu'amdani Hospital in Gaza, they denied their crime and said that it was one of the Hamas rockets that did not work properly and landed in the hospital area.

Some of their supporting media in the West also got involved and tried to confirm the claim of the Zionists with stupid analyses.

But, if Hamas has a missile that leaves about a thousand dead and injured in every hit, why did it not use it against Israel?!

About six months have passed since that sad night. The Zionist regime has repeatedly attacked hospitals and clinics and killed hundreds of patients, babies, doctors and nurses. No one blames it on Hamas anymore and they do not bother to deny it. Everyone knows what is going on, but they are watching stupidly.

We do not expect the United States, the Zionist regime and their allies to be honorable because they do not know anything about honor.

I am surprised by the countries that have a so-called more justified appearance, but they are also actually spectators. Sanctioning the Zionist regime and cutting ties with it is the least they can do.

Oh God, how attractive is the mortal world to them that they sacrifice humanity in order to live in it a little longer?! The war in Gaza is a proof for the people of the world... What else needs to be done to be able to distinguish the oppressor from the oppressed and lies from honesty?

We entrust the beginning, completion and end of our work to God and we ask Him for help to fulfill the task.

God, by the right of the birth of this day, Imam Hassan Mojtabi, peace be upon him, have mercy on us.

#Gaza, #Palestine, #ZionistRegime

  • ۰ نظر
  • ۰۷ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۲۴
  • بنده ...
ندبه